Sluta prioritera, skapa mer tid! II
I förra inlägget skrev jag om Multiplier metoden som hjälper…
Framtidens arbete och liv
Den innovation som kommer i ett sådant kulturellt utvecklingsskede…
Är du utsatt för narcissism på jobbet?
/
2 Kommentarer
Att vara utsatt för narcissism på jobbet. Hur kan vi hantera…
Räcker arbetsmiljön till för prioriterandet?
Det sägs ofta att chefen måste prioritera för att minska stressen, men oavsett hur mycket vi har att göra så gör vi prioriteringar. Är det inte bättre om vi kan klara av dem på ett bra sätt själva?
Räcker prioriterad tid till ny arbetsmiljö?
Tipsen om hur du skall göra för att få mer tid är oändliga.…
Sluta prioritera, skapa mer tid! I
Upplever du att din ”Att göra”-lista bara växer? Ökar…
Sunt förnuft på Gekås?
Sunt förnuft låter som ett självklart och enkelt sätt att…
Ger du dig tid till återhämtning?
Ger du dig tid till återhämtning? Alltså, verkligen ordentlig…
Upphandlandets diskriminerande effekter
Jag är en mycket kompetent konsult inom mitt område. Jag kan…
Vi påverkas mycket, men vet inget, och verkar bry oss ganska lite, om EU!
En undersökning av Svenska kommuners kommunfullmäktige visar…