Årsmöte Nätverk Arbetslivet 6 mars 2014 – Anmälan!

Årsmöte = verksamhetsutveckling!

Årsmötet tycker jag är en av årets höjdpunkter! Hur kan det vara, det är väl bara formalia, tänker du kanske? Jo, för att det är då vi träffas för att prata om vad vi vill åstadkomma det kommande verksamhetsåret. Det är liksom själva navet som får hjulet att snurra runt. Årsmötet blir ett avstamp där vi tittar på vad vi har gjort det gångna året, om det blev som vi tänkte oss för ett år sedan och vilka idéer som finns kvar att genomföra eller släppa. Eller vilka nya idéer som har dykt upp. Det bästa underlaget för en stark verksamhetsplanering alltså!

Årsmöte 20130312. Foto: Jonas Plunteman

Workshop på årsmötet 20130312. Foto: Jonas Plunteman

Vi kommer enligt god tradition att börja med falafel och nätverkande där vi presenterar oss för varandra. Eftersom nätverket i år fyller fem år (!) så tänker vi oss en snabb tillbakablick innan vi ger oss i kast med det kommande året. Lite idéer finns att vrida och vända på för att vidareutveckla eller läggas på vänt om vi inte tycker tiden är mogen. Det är just där du kommer in i bilden och kan bidra. :) Vi jobbar i workshopsform och alla bidrar med tankar, idéer och erfarenheter för att vi ska få en så bra och givande planering som möjligt.

På listan står en liten dos formalia också, bland annat ska vi välja in nya medlemmar i styrelsen. Vi har ett par personer som visat intresse för detta, och de kommer att få presentera sig. Det skulle inte skada med fler engagerade, så funderar du på att engagera dig för en god och inspirerande sak är du välkommen den här kvällen. Genom att vara med i samtalen den här kvällen får du möjlighet att känna på om det skulle kunna vara något för dig!

Tid:
Torsdag 6 mars kl 18.00-20.30

Plats:
Plan 0, Folkuniversitetet, Regementsgatan 4, Malmö. Lokalen ligger en trappa ner. När du kommer in i entrén tar du direkt till vänster och går nerför trappan.

Kostnad:
Kostnadsfritt. Dock är årsavgiften 250 kr om du inte var medlem 2013 och vill få rösträtt. :)

För vem?
För dig som är nyfiken på nätverket och/eller sugen på att bidra till ett gott arbetsliv!

Anmälan:

012345678910 Årsmöte – klart jag kommer!

Bli medlem:
gottarbetsliv.se/bli-medlem/

Varmt välkommen hälsar
Maria Kullberg, ordförande
Camilla Ländin, vice ordförande
Anna Lundqvist Frogner, sekreterare
Jenny Everskog, kassör
Lisbeth Rydén, ledamot
Margaretha Grönqvist, ledamot

Maria Kullberg, ordförande Nätverk Arbetslivet. Arbetslivets Dag 2013. Foto: damjournalen.se Camilla Ländin, vice ordförande Nätverk Arbetslivet Anna Lundqvist Frogner, sekreterare Nätverk Arbetslivet
Jenny Everskog, kassör Nätverk Arbetslivet Lisbeth Rydén, ledamot Nätverk Arbetslivet Margaretha Grönqvist, ledamot Nätverk Arbetslivet

Maria Kullberg